O czym? Po co? Dlaczego?

O czym?

W wakacje zaczęłam swoją przygodę z szyciem. Odważyłam się. Dowiedziałam się, że da się kupić w Lidlu maszynę za 400 zł to zaryzykowałam. Zawsze sądziłam, że to wydatek ok 1000 zł. A zatem będzie O SZYCIU. Będę wrzucać różne rzeczy, które uda mi się wykonać, jeszcze nie wiem w jakiej formie, postaram się by było dużo zdjęć. Jakieś DIY. Zobaczymy 🙂

Po co?

Dla siebie 😛 Strasznie cieszą mnie moje uszytki, a tak to będę miała przegląd wszystkiego, co udało mi się wykonać. Moim zdaniem super sprawa. A jeżeli komuś spodobałby się któryś z moich pomysłów, tym lepiej. Sama zaczęłam od naoglądania się i naczytania się vlogów/blogów.

Dlaczego?

Bo w końcu znalazłam coś, w czym nie muszę się z nikim ścigać. Mogę tworzyć nowe rzeczy i cieszyć się efektami. Ludzie zwą to hobby, dla mnie to dobra ucieczka, relaks i wolność.

Bawcie się dobrze! 🙂

Skomentuj

