Akwarelowe krokusy

Od kilku tygodni przyglądam się kanałowi na yt, który prowadzi Sami. Jest on poświęcony różnego rodzaju malowaniu i rysowaniu. Tak oglądam i oglądam i pomyślałam, że spróbuję sama stworzyć jakąś pracę. Padło na akwarele.

Jeszcze w wakacje kupiłam najzwyklejsze farby akwarelowe i blok techniczny (najzwyklejsze, czyli najtańsze ;p). Czas je w końcu wykorzystać! Tak wyglądało moje wstępne miejsce pracy:

1

Skorzystałam z rad Sami dotyczących malowania, a mianowicie:

  • nakładaj farbę na paletkę, z paletki na kartkę,
  • przygotuj sobie coś, co pozwoli osuszyć pędzel,
  • wykonaj wcześniej szkic,
  • brzeg pracy oklej taśmą.

Niestety pędzelek dołączony do tych farb jest straszny, przed kolejną próbą muszę kupić jakiś sensowniejszy. No i blok się kompletnie nie spisał. bardzo szybko nasiąkał wodą, więc rozcieńczanie farb lub robienie jakichkolwiek przejść na nim nie miało sensu. Praca obecnie nie jest zbyt, hm, równa. Niestety bardzo mało udało mi się wykorzystać potencjał akwareli, następnym razem będzie lepiej 😉

Zresztą sami zobaczcie.

Praca przed wyschnięciem.

3

Praca po wyschnięciu.

5

Korzystałam z tego rysunku przygotowując szkic.

Skomentuj

